Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
3 - 7 kwietnia 2017 
IAB Polska, sala iabłko
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Program warsztatów

  9:00-11:00 11:30-13:30 14:00-16:00
poniedziałek
3 kwietnia

 

 

Nowe trendy w handlu i e-handlu + rozwiązania budujące sprzedaż w e-retailu

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 

 

 

 

Real Time Marketing w Social Media jako integralna część budowania wirusowych zasięgów
oraz
Branding na Instagramie – jak zbudować społeczność wokół marki na kanale, w którym królują blogerzy?

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 

 

 

Marketing rekomendacji i zarządzanie reputacją marki w praktyce

czyli o tym, jak planować komunikację w kanale earned media i wykorzystać potęgę rekomendacji w działaniach marketingowych

 

 

Zapraszamy marketerów i agencje - media-plannerów! 

    Brak wolnych miejsc
 
wtorek
4 kwietnia

 

 

 

Targetowanie na dane... tylko na jakie?

Trendy, fakty, mity, narzędzia, dobre praktyki

 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 

Jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji online? Nowe podejście do kampanii e-mailingowych, wzbogacone o technologię i inne kanały komunikacji

 

Zapraszamy marketerów, agencje, domy mediowe i wydawców!

 

 

Konkurencja ich nienawidzi czyli sklepy internetowe, które szybko podniosły sprzedaż. Case’y z facebooka, adwordsa i ecommerce ads.

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

Analiza efektywności kampanii – czy robisz to dobrze?
  Brak wolnych miejsc  
 
środa
5 kwietnia

 

 

 

MOBILE W PROCESIE ZAKUPOWYM

 

 

 

 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 

 

Jak zwiększyć efektywność kampanii dzięki optymalizacji kreacji?

Drobna zmiana kreacji może podnieść ROI kampanii o kilkadziesiąt %. Kilka prostych zasad tworzenia skuteczniejszych kreacji reklamowych, nie tylko dla e-commerce. 
Narzędzia, doświadczenia, obserwacje.

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 


 

Jak przełożyć dane pobierane z social media na decyzje marketingowe i podnieść efektywność prowadzonych kampanii?

Możliwości i ograniczenia Google Analytics, Facebook Insights, FB Marketing API, monitoringu i Sotrendera.

 

Zapraszamy marketerów, agencje i domy mediowe!

  Brak wolnych miejsc Brak wolnych miejsc
 
czwartek
6 kwietnia

 

 

 

Jak efektywnie wejść w dialog z konsumentami?

Porozmawiajmy o tym, jak skutecznie zaangażować konsumentów w świat naszej marki poprzez strony www i SM 3.0.

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

 

 

Tajna broń online marketingu: landing pages

 

 

Zapraszamy marketerów, agencje i domy mediowe!


 

Wideo marketing – o tym się movie! 

 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

  Brak wolnych miejsc Brak wolnych miejsc
 
piątek
7 kwietnia

 

 

Web Push Notyfikacje - Początek rewolucji w pozyskiwaniu ruchu?

Przywracanie porzuconych koszyków i ściąganie użytkowników na stronę w wybranym przez Ciebie momencie. 

 

Zapraszamy marketerów, agencje, domy mediowe i wydawców

 

 

THE FUTURE OF DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE

 

 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

Mydło i powidło w polskiej sieci  - najciekawsze strategie digitalowe minionego roku

 

Zapraszamy marketerów z szeroko rozumianej branży FMCG i Retail oraz teamy agencyjne ich obsługujące.

Brak wolnych miejsc
 
Brak wolnych miejsc