Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Program warsztatów

Uwaga! W związku z dużą popularnością wydarzenia, w każdym warsztacie może wziąć udział max. 5 osób z danej firmy!

  9:30-11:00 11:30-13:00 13:30-15:00
poniedziałek
9 kwietnia


My tu tylko sprzedajemy – przykłady zastosowań Marketing & Sales Automation które nie tylko zautomatyzowały marketing, ale przede wszystkim zwiększyły sprzedaż. 

Zapraszamy marketerów i agencje!


 

5 pytań, które topowi marketerzy postawią w 2018 roku.

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!


 

Czy wiesz, jaki jest finalny koszt pozyskania każdej Twojej konwersji?

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

     
 
wtorek
10 kwietnia

 


 

Budowanie kanału markowego na YouTube - case study Studia Tymbark i Efektywny influencer marketing: jak planować i prowadzić kampanie z udziałem influencerów. 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!


AKCJA – REAKCJA, czyli co zrobić, aby grupa docelowa reagowała na działania marki w sieci.

 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!


 

Jak zwiększać ruch, klientów, sprzedaż, leady kontaktowe? Kompleksowe podejście do realizacji kampanii online w kanale e-mailing i afiliacji.
 

Zapraszamy marketerów, agencje i domy mediowe!

Analiza efektywności kampanii – czy robisz to dobrze?
    Brak wolnych miejsc!
 
środa
11 kwietnia



 

Gra o Tron korporacyjnych marek. Jak zdobyć pozycję no. 1 w digitalu?
 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!


 


Jak kupuje digital customer? Lejek sprzedażowy w erze doświadczeń online.

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 

10 hacków jak zwiększyć efektywność kampanii digital.

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

Brak wolnych miejsc! Brak wolnych miejsc! Brak wolnych miejsc!
 
czwartek
12 kwietnia

Marketing (bardzo) lokalny. Jak budować local awareness dla aktywacji geotargetowanych, sieci handlowych, franczyz, banków i innych rozproszonych struktur sprzedaży.

Zapraszamy marketerów i przedsiębiorców chcących wypromować swój biznes.

Od wizyty do konwersji.
6 sprawdzonych cykli marketing automation.


 

Zapraszamy marketerów, agencje i domy mediowe!

Jak ugryźć omnichannel? Rzecz o people-based real ROPO.


 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

  Brak wolnych miejsc!  
 
piątek
13 kwietnia


Smart Data Insights – jak wykorzystać potencjał 1st i 3rd party data do podniesienia efektywności retargetingu i prospectingu?

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

 



 

 

Zapraszamy wyłącznie marketerów!

Kiedy zasięg to zaangażowanie, czyli jak budować współpracę z influencerami na konkurencyjnym rynku.

Zapraszamy wyłącznie marketerów!