Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Czwartek 12 kwietnia, godz. 13:30 - 15:00


Piotr Nadarkiewicz

 

Jak ugryźć omnichannel? Rzecz o people-based real ROPO.

 

  • Omnichannel to pojęcie, które dla wielu z naszych klientów wskazuje ideał, do którego marketing powinien dążyć. W praktyce stanowi to bardzo duże wyzwanie dla retailerów aktywnych w ecommerce, marek oraz ecommerców wchodzących w punkty sprzedaży.
  • Podczas spotkania poznamy dane o wpływie optymalizacji doświadczenia klienta na współczynnik retencji, Customer Lifetime Value i zyski.
  • Korzystając z danych zebranych z mobilnych sieci reklamowych oraz Matomo przyjrzymy się, jak oparte o dane customer journey maps pozwalają zmierzyć ROPO z dokładnością do konsumenta.
  • Ocenione zostanie znaczenie data science dla prawdziwego ROPO i omnichannelowego Customer Experience – na przykładzie optymalizacji opartych o algorytmy cząstkowych zasług w podejściu wielopunktowej atrybucji.

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów