Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Piątek 13 kwietnia, godz. 9:30 - 11:00

Paweł Godula

Smart Data Insights – jak wykorzystać potencjał 1st i 3rd party data do podniesienia efektywności retargetingu i prospectingu?

 

Podczas warsztatów dowiesz się m.in.:

  • Jak wykorzystać potencjał płynący z danych własnych (1st party) i danych 3rd party?
  • Użytkownik na ścieżce zakupowej - jak go scharakteryzować?
    • Jak przetworzyć dane źródłowe do postaci analitycznej?
    • Które ślady użytkownika na ścieżke zakupowej są szczególnie wartościowe?
  • Jakich wykorzystać modelowanie Look-alike do podniesienia jakości / zwiększenia zasięgu retargetingu w oparciu o dane 1st party i 3rd party?
    • Jakie są obecnie najlepsze na świecie algorytmy do modelowania Look-alike?
    • Jak optymalizować zasięg vs. skuteczność
  • Case study - jak przełożyć teorię w praktykę?
    • Krótkie wprowadzenie do modelowania Look-Alike (nie wymaga umiejętności matematycznych / programistycznych)

 

Podczas warsztatów Paweł Godula przeprowadzi ćwiczenia z wykorzystania i modelowania danych, które pomogą określić poziom Twoich analitycznych skillsów. Warsztaty nie wymagają od uczestników żadnych umiejętności statystycznych / matematycznych - odpowiednia wiedza zostanie przekazana w trakcie warsztatu.

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów