Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Piątek 13 kwietnia, godz. 11:30 - 13:00


Wiola Łada-Szewczenko

 


Adam Piątek

 

Co mają na myśli użytkownicy pisząc o białych majtkach? Data driven marketing w praktyce.

Badania wskazują, że coraz więcej firm myśli o projektowaniu działań w oparciu o dane. Jest to jeden z głównych trendów marketingu. Serdecznie zapraszamy na edukacyjną sesję poświęconą modelowi data driven marketing. Na warsztatach dowiesz się w jak wprowadzić w swojej organizacji działania oparte o analizę obserwacji zachowań na stronie www oraz omówimy use case z poprawy efektywności reklamowej działań wykorzystując informacje o zachowaniu użytkowników.

 

Na warsztatach dowiesz się:

  1. Czym jest data driven marketing model i jakie są elementy procesu?
  2. Jakie są praktyczne zastosowania – data management platform use case.
  3. Jak przetransferować big data w people data na przykładzie badania z wykorzystaniem IBM Modeller.

DBI specjalistyczna jednostka działająca w ramach Havas Media Group. Zajmuje się  projektowaniem rozwiązań data business intelligence, których celem jest zwiększenie rentowności działań biznesu wykorzystując analizę danych.

Zapraszamy wszystkich marketerów na warsztat.

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów