Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Piątek 13 kwietnia, godz. 13:30 - 15:00


Bartek Brzoskowski

 

 

Kiedy zasięg to zaangażowanie, czyli jak budować współpracę z influencerami na konkurencyjnym rynku.

 

A) od Affluence do Influence, czyli szybka typologia influencerów i jak ich odbieramy?

B) Miejsce influencerów w budowaniu brand equity i co ma do tego Byron Sharp?

B) Dlaczego 10-latek chce robić karierę na YouTube i co mają do tego marki?

C) Czy influencerzy muszą budować zasięg, czy powinni to robić i jak „to wszystko” zmierzyć?

D) „Tak trzeba żyć”, czyli kilka słów o budowaniu efetktywnej współpracy z influencerami marek masowych i niszowych

E) Czy influencerzy „załatwią robotę” za marketerów i agencje?

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów