Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Poniedziałek 9 kwietnia, godz. 13:30 - 15:00


Anna Gromańska


Klaudia Hernik


Krzysztof Górski

 

Czy wiesz, jaki jest finalny koszt pozyskania każdej Twojej konwersji?

 

W czasach, gdy digital jest wiodącym kanałem komunikacji z Twoim klientem, dostajesz mnóstwo wartościowych danych – ich łączenie, interpretacja i wykorzystanie do podejmowania decyzji jest warunkiem efektywności Twoich działań.

  • Czy wiesz, jaki jest finalny koszt pozyskania każdej Twojej konwersji?

  • Co wchodzi w skład kosztu Twojej konwersji?

  • Czy bierzesz pod uwagę wszystkie źródła i dane?

  • Jakie dane o użytkownikach zbierać i jak je wykorzystać w kanałach własnych i kampaniach zewnętrznych?

  • Jak śledzić i analizować customer journey? Co da Ci mierzenie mikrokonwersji? Które kanały de facto przynoszą najwyższe ROI? Kto przynosi nowych użytkowników? Kto tylko zamyka konwersje? Ile płacić wydawcom na poszczególnych etapach?

  • Czy wiesz, jak bezpiecznie ulokować budżety CPM/CPC w kampaniach sprzedażowych i leadowych?

  • Co może sprawić, że nigdy nie poznasz finalnego kosztu konwersji?

 

Zapraszamy na warsztat, na którym opowiemy Ci, jak uzyskać pełen obraz swoich działań marketingowych 
i poznać ich faktyczną efektywność.

 

Na warsztat zapraszamy marketerów odpowiadających za działania digital w e-biznesach, 
e-commerce'ach lub organizacjach z branż takich jak np. telekomunikacja, finanse, nieruchomości/budownictwo, motoryzacja, turystyka, transport i inne.