Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Wtorek 10 kwietnia, godz. 9:30 - 11:00

Krzysztof Sarna

 


Krystian Botko

 

Budowanie kanału markowego w YouTube - case study Studia Tymbark i Efektywny influencer marketing: jak planować i prowadzić kampanie z udziałem influencerów.

 

Budowanie kanału markowego na YouTube - case study Studia Tymbark.

Z warsztatu uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces. Szczególnie wśród młodych konsumentów, to nie klasyczne stacje telewizyjne są medium pierwszego wyboru, ale właśnie YouTube. Jak wykorzystać ten trend i jakie treści tworzyć, żeby przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z naszą marką czas z własnej woli? Pokażemy to na przykładzie największego markowego kanału na polskim YouTube - Studia Tymbark.

 

Efektywny influencer marketing: jak planować i prowadzić kampanie z udziałem influencerów.

Warsztat będzie poświęcony angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Opowiemy o tym jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażemy, jak dobrać, czym się kierować i jakich błędów unikać nawiązując współpracę z YouTuberami. Na koniec przyjrzymy się sposobom na mierzenie efektywności takich działań.

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów