Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Wtorek 10 kwietnia, godz. 11:30 - 13:00


Adrianna Kubik-Przybył


Natalia Kijko

 

AKCJA – REAKCJA, czyli co zrobić, aby grupa docelowa reagowała na działania marki w sieci.

 

Zaangażowanie i zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki to wyzwanie, które stoi przed każdym brand managerem. Co zrobili Ci, którym się to udało? Z jakich narzędzi korzystali, co ich wyróżniło? Na te pytania odpowiemy podczas naszego warsztatu, gdzie wskażemy możliwości, które warto wykorzystać, aby już dzisiaj zrobić coś, co pozwoli zapamiętać naszą markę na dłużej. Co warto wykorzystać, aby zdobyć zaufanie klientów i przewagę nad konkurencją? 20% teorii i 80% analizy danych i case study – poznaj zasady skutecznych kampanii social i content marketingowych.

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów