Internet Week - Agenda

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Środa 11 kwietnia, godz. 11:30 - 13:00


Jacek Pasławski


Tomasz Samul


Paulina Bulska

 

 

Jak kupuje digital customer? Lejek sprzedażowy w erze doświadczeń online.

 

Kim jest digital customer i dlaczego warto się tego dowiedzieć? Jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę? Jak wykorzystać analitykę do projektowania lejka zakupowego? Czy performance w digitalu to tylko sprzedaż? Na te i inne pytania z odpowiemy perspektywy ponad 11-letniego doświadczenia w digital marketingu.

 

W trakcie warsztatów poruszymy takie zagadnienia jak:

- czym digital customer różni się od tradycyjnego klienta,

- jak wygląda digitalowa ścieżka zakupowa,

- jak tworzyć strategie, żeby dotrzeć do klienta w digitalu,

- sprawdzone rozwiązania w zwiększaniu efektywności działań online, 

- success stories naszych klientów z branż retail/e-commerce.

 

Na warsztaty zapraszamy wyłącznie marketerów 

Brak wolnych miejsc!