Internet Week - Prelegenci

Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
9 - 13 kwietnia 2018r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Prelegenci

Marek Molicki, Chief Sales Officer ,YouLead
Z branżą online związany od 1998 roku. Doświadczenie zdobywał zarówno w polskich jak i międzynarodowych firmach, m.in. CGM.pl, CDP.pl, Chip Xonio Online GmbH, Grupa Pracuj, Gemius SA. Obecnie wprowadza YouLead na rynki międzynarodowe przy okazji chętnie dzieląc się z klientami wiedzą jak skutecznie zwiększać sprzedaż w Internecie. Prelegent wielu konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, autor publikacji w mediach zarówno ogólnopolskich jak i zagranicznych. Prywatnie wielki fan lotnictwa cywilnego, z wielogodzinnym nalotem, choć tyko wirtualnym.   

Jarosław Kraszewski, New Business Director, YouLead

Expert w dziedzinie Sales & Marketing Automation. Od blisko 10 lat zajmuje się tematyką marketingu internetowego. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkadziesiąt projektów wspierających sprzedaż i marketing. Wieloletnie doświadczenie sprzedażowe i wiedzę marketingową łączy w procesy automatyzacji i personalizacji. Wykorzystuje do tego nowoczesne narzędzie YOULEAD, zwiększając u swoich klientów sprzedaż. Pasjonat swojej profesji i innowacyjnego podejścia do biznesu.

Katarzyna Węsierska, Marketing Manager, Plichta

projekt manager, od zawsze związana z branżą marketingową, sponsoringową oraz produkcją eventów. Prowadziła projekty dla takich marek, jak Polpharma, Maspex, Winkhouse, Masterlease. Od trzech lat związana z największym na pomorzu dealerem samochodowym, firmą PLICHTA – prowadzącym sprzedaż aut z gamy Volkswagen. Jest odpowiedziana za całokształt działań marketingowych dla 4 salonów sprzedaży marki SKODA oraz sukcesywne zwiększanie udziału dealera w rynku samochodów nowych. Szuka niestandardowych form dotarcia i dąży do tego, by marka SKODA była nr 1 na liście klienta. Z wykształcenia socjolog, prywatnie mama Michała i Szymona.

Karolina Wiśniewska, Sales Automation Manager, CHEM-LINE

Prawnik z wykształcenia, od roku zgłębia tajniki w dziedzinie marketing automation. Najlepsze pomysły przychodzą jej podczas długodystansowych biegów, które obok pracy są jej wielką pasją. 

Michał Majewski, Digital & E-commerce Specialist - Würth Polska 

od ponad 5 lat związany z branżą e-commerce. Od początku kariery związany z rozwojem sprzedaży e-commerce po stronie klienta.  Obecnie specjalista ds. Digital w spółce Wurth Polska. W codziennej pracy dba zarówno o rozwój kanału sprzedaży e-commerce wraz z analityką internetową oraz automatyzacją procesów (wewnętrznych oraz zewnętrznych w firmie). Prywatnie pasjonat sportów triathlonowych. 

Rafał Kraśniej, Manager e-Commerce & E-Business - Würth Polska
Absolwent studiów Informatycznych w Olsztynie, Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego obecnie słuchacz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Pasjonat nowych technologii i marketingu. Specjalizuje się z zakresu e-biznesu oraz zdolności adaptacyjnej przedsiębiorstw w obliczu rozwoju nowych technologii, globalizacji, konkurencji i nowych modeli biznesowych. Od początku swojej kariery związany z technologiami internetowymi zarówno od strony technicznej jak i sprzedaży e-commerce. W firmie Wurth Polska odpowiedzialny za sklep internetowy oraz rozwój nowych rozwiązań wspierających sprzedaż online takich jak aplikacja mobilna czy marketing automation. 

 

Anna Elwart, Digital Strategy Director, Digital Resolution, DIMAQ Professional

Do obowiązków Anny Elwart należy rozwój oferty digitalowej oraz prowadzenie zespołu performance realizującego kampanie klientów Digital Resolution oraz całej Grupy OMD (OMD Optimum Media, OMD Macroscope, PHD, Easymedia).  Bogate doświadczenie zdobyła pracując m.in. dla takich Klientów jak Żabka, Fedex, RWE, Aryton, Limango, Nexterio, Nivea, Renault. Anna jest bardzo cenionym przez Klientów za profesjonalizm, rzeczowość oraz indywidualne podejście do prowadzonych projektów managerem. Wcześniej Anna pracowała  w agencji Cube Group i sieci reklamowej Glossy Media (Agora).

Przemysław Bryk, P​roject Manager, Digital Resolution, DIMAQ Professional

Odpowiada za wprowadzenie systemu do monitoringu i zakupu mediów dla Digital Resolution oraz całej Grupy OMD. Z digitalem związany od 5 lat. Zdobywał doświadczenie w agencji performance, gdzie był leaderem zespołu specjalistów. Pracował z różnymi markami, m.in. Empik.com, PizzaPortal, Merlin.pl, Castorama. W 2016 roku trzymał wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms dla Home.pl za prowadzony program afiliacyjny.

Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, Cube Group

Od ponad 7 lat specjalizuje się w performance marketingu – realizowała działania sprzedażowe online m.in. dla takich marek jak Provident Polska, WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów.
W Cube Group rozwija i wdraża innowacyjne technologie wspierające data-driven marketing (m.in. umożliwiające cross-device tracking, analitykę customer journey oraz modelowanie atrybucji i deduplikację) oraz optymalizuje współpracę wydawców realizujących sprzedaże dla największych marek (m.in. w ramach sieci afiliacyjnej dla e-commerce’ów SalesMedia). Wcześniejsze doświadczenie zdobywała m.in. w polskim i londyńskim oddziale TradeTracker. 

Klaudia Hernik, Media Manager, Cube Group

W Cube Group kieruje jednym z zespołów odpowiadających za kompleksowe działania digital (m.in. w obszarach display, SEM, SEO, afiliacja, programmatic, paid social, content marketing, e-mail marketing, influencer marketing, mobile), optymalizację mediów i kreacji oraz analitykę dla kluczowych klientów. Koordynowała kampanie wizerunkowe i sprzedażowe m.in. dla takich marek jak Innogy, Tchibo, BZWBK. 

Krzysztof Górski, Head of Analytics, Cube Group

W Cube Group rozwija i wdraża rozwiązania analityczne wspierające marketerów w tworzeniu strategii i planowaniu działań na wszystkich etapach ścieżki klienta. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych analiz (segmentacyjnych, predykcyjnych, rentowności klienta itd.), w tworzeniu dedykowanych systemów CRM i Big Data oraz w zarządzaniu kampaniami CRM. Zarządzał obszarami analiz, Big Data i CRM w takich firmach jak PZU, Generali, BZ WBK, Plus Bank.

Krzysztof Sarna, Senior Account Manager, TalentMedia

Od 2 lat odpowiedzialny za projekt Studio Tymbark - największy kanał markowy na polskim YouTube, który został nagrodzony Srebrnym Effie 2017 w kategorii branded content. Krzysztof pracował wcześniej mi.in dla marek Nerf, DohVinci, Jack Daniel’s i Raiffeisen Polbank. 

Krystian Botko, CEO, TalentMedia

CEO sieci partnerskiej TalentMedia specjalizującej się w video marketingu oraz kampaniach z udziałem influencerów. Wieloletni pracownik firmy Google, w której zajmował się rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER i był odpowiedzialny za wprowadzenie brand hero i nowej platformy komunikacji, która była wielokrotnie nagradzana w branżowych konkursach. 

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director, They.pl

Zarządza Contented by They.pl – marką wyspecjalizowaną w marketingu treści działającą w ramach grupy They.pl. Prowadzi wciąż powiększający się zespół copywriterów, content designerów, redaktorów, a także digital project managerów i PR-owców, realizujący działania digital dla marek takich jak: AccorHotels, Avis czy Tubądzin. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych.

Natalia Kijko-Łuciuk, Social Media Director, They.pl

Od 7 lat zajmuje się budowaniem wizerunku marek w Social Media. Aktualnie tworzy i wdraża strategię głównie dla branż wnętrzarskich i RTV. W swoich działaniach łączy kilka kanałów tj. Instagram, Twitter, Facebook i Google+. Wydobywa potencjał sprzedażowy i wizerunkowy wszędzie tam, gdzie znajduje się grupa docelowa marki. 

Roman Grygierek, CEO, INIS Emailingowa Sieć Reklamowa i Sieć Afiliacyjna

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review. 

Dariusz Szpak, CEO/Creative Director w OX Media

Twórca narzędzia do zarządzania reputacją w internecie OX Reputation łączącego potencjał social media, SEO i e-PR. Ekspert i autor serii publikacji dla: magazynu "Marketing w Praktyce", "Brief", "Interaktywnie", „NowyMarketing”, "Mediarun" czy „Wirtualne Media”. Wykładał m. in na takich konferencjach, jak Social Media Convent, SEMcamp czy Silesia SEM. Gość programu "Biznes w Sieci" stacji TVN24. Realizował duże projekty z zakresu digital/social media dla takich marek jak Sony, Porsche, Bols, eurobank, Oknoplast czy Volkswagen.

Damian Tokarczyk, Co-owner i Szef Działu WWW, OX Media
Ponad 8-letnie doświadczenie w digital. Autor innowacyjnych strategii oraz rozwiązań z wykorzystaniem kanałów social media oraz urządzeń mobilnych dla klientów takich jak: Volkswagen, eurobank, Sony, Nivea, Rigps czy Diagnostyka. Doradca klienta w zakresie efektywnego zarządzania obecnością marki w sieci oraz specjalista w zastosowaniu narzędzi analitycznych pozwalających podejmować optymalne decyzje biznesowe. Ekspert i autor publikacji w Marketingu w Praktyce oraz mediach branżowych.

Jacek PasławskiPrezes Zarządu, CEO, Novem

Z branżą internetową związany jest od 17 lat. Współzałożyciel i udziałowiec agencji reklamowej Novem, którą kieruje od 2006 roku. Wcześniej pracował w portalu INTERIA.PL na stanowiskach dyrektora handlowego i członka zarządu, a w latach 2004-2006 prezesa zarządu obecnej wówczas na GPW - spółki INTERIA.PL SA. Prywatnie uzależniony od czterech rzeczy - rodziny, pracy, podróży i muzyki.

Tomasz Samul, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Novem

Ukończył studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ze specjalnością Biznes Elektroniczny. Z reklamą internetową związany od trzynastu lat. Zaczynał jako specjalista ds e-commerce w portalu INTERIA.PL, z Novem związany od początku istnienia firmy. Pracował na stanowiskach Media Buyer'a, następnie Dyrektora Sieci Afiliacyjnej, a w 2009 roku objął  stanowisko Członka Zarządu spółki. Obecnie Dyrektor działu Sprzedaży Novem. Prywatnie entuzjasta badmintona i podróży.

Paulina Bulska, Kierownik Działu Strategii i Planowania, Novem

Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z reklamą internetową związana od początku kariery zawodowej. W Novem odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji oraz efektywny dobór kanałów i narzędzi reklamowych dostosowanych do celów kampanii. Po godzinach pracy miłośniczka polskiej literatury non fiction.

Radosław Małyska Digital Communications Manager, Blue 449

Digitalowiec z krwi i kości, internet płynie mu w żyłach, a w sercu ma KPI-je. Wiedzę o kampaniach internetowych zgłębia od ponad 8 lat i żaden temat nie jest mu obcy. Pracował m.in. dla Microsoftu, HBO, Liberty Direct, Żywca Zdrój i wielu innych. Fan nowych technologii i szerzenia wiedzy o digitalu, co uskutecznia prowadząc liczne szkolenia.

Aniceta Cymbała, Senior Business Integration Manager, Publicis Media, DIMAQ Professional

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne na specjalizacji ekonometria. Z rynkiem związana od ponad 8 lat. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych m.in. dla Grupy Żywiec, Polbanku, Bakomy, Perfetti van Mele, Polpharmy, Johnson&Johnson, Hortexu, Warner Bros., Providenta, Berlin-Chemie, a także mediów, instytucji kultury i instytucji państwowych. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak SAS Institute Polska, Laboratory & Co., CMR i OMD. Zarządzała zespołem analityków, wspierała zespoły i klientów w korzystaniu z narzędzi obsługujących modele ekonometryczne i sprawowała nadzór merytoryczny nad wszystkimi powstającymi w agencji analizami. W Publicis Media zajmuje się integracją usług Data & Analytics na rzecz rozwiązywania problemów i wyzwań biznesowych klientów.

Wacław Wykrytowicz, Założyciel i Prezes Agencji, Truly
Założyciel i prezes agencji Truly należącej do Polska Press Grupy. Z branżą związany nieprzerwanie od 2000 roku. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji marek - ma na tym polu bogate doświadczenie wynikające z wykształcenia i doświadczenia. Pracował dla marek takich jak: Oriflame, BIC, Goodyear, Aviva, Nestle, Grupa Żywiec, Netto i wiele innych. 

Przemysław Pipiora, Landing Pages Product Manager, GetResponse.

Odpowiada za rozwój produktu wykorzystywanego przez ponad 350.000 klientów na całym świecie. Marketer z ponad 10-letnim doświadczeniem w planowaniu, prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii online. Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. 

Michał Leszczyński, Content Marketing Manager, GetResponse

Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi, których celem jest sprawie, że online marketing jest rzeczywiście prosty - i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników. Absolwent studiów magisterskich na kierunku Strategiczny Marketing i Konsulting na Uniwersytecie w Birmingham. Prelegent na wielu polskich i zagranicznych konferencjach.

Piotr NadarkiewiczHead of R&D, Kamikaze

Od ponad 7 lat związany z digital marketingiem. Był zaangażowany w projekty IT spółek skarbu państwa i optymalizację procesów w największych polskich e-commercach.
Współpracował m.in. z KGHM, PKO BP, USP Zdrowie, Orange, LOT, Morele.net, Mall.pl, Electro.pl, NEO24.pl, empik.com, eMAG.pl,redcoon.plEuro.com.pl, OleOle.pl i Decathlon. Prowadził zespoły odpowiedzialne za analizy predyktywne, systemy workflow, data science, proximity i ecommerce marketing. Obecnie, na podstawie zdobytego doświadczenia, rozwija w Kamikaze ofertę niestandardowych usług z obszaru MarTech.

Paweł Godula, Chief Data Scientist, Netsprint Group

Główny naukowiec odpowiadający za wydobycie wartościowych sygnałów z danych w największej w Polsce platformie DMP. Odpowiada za rozwój autorskiej technologii i zaawansowanych algorytmów (w tym Machine Learning), które pozwalają dokładnie określić sposób zachowania użytkownika na stronach WWW Klientów i Partnerów Netsprint. Przed dołączeniem do Netsprinta, był szefem warszawskiego biura BCG Gamma, spółki odpowiedzialnej za Data Science w ramach the Boston Consulting Group. Jest absolwentem INSEAD, studiów menedżerskich MBA w Singapurze, które ukończył z pierwszą lokatą na świecie.  Po studiach MBA objął stanowisko Dyrektora Projektów Badawczych w Centrum Analiz Ryzyka na INSEAD, gdzie realizował badania na pograniczu statystyki i psychologii. Paweł jest także absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne. Laureat konkursów Data Science na kaggle.com. Pasjonat sportu - dawniej koszykówki, dziś maratonów. Pochodzi z Lublina i bardzo lubi podróżować po polskich górach.

Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland, Havas Media Group, DIMAQ Professional

Zajmuje się analizą oraz doradztwem w budowaniu strategii oraz wyborze optymalnych rozwiązań wspomagających rozwój biznesów klientów poprzez łączenie mediów, technologii i danych. Ekspert nowych mediów i diagnosta potrzeb analitycznych z obszaru digital z wieloletnim doświadczeniem w branży. Obecnie zarządzająca brandami DBI oraz Ecselis, które są oddziałami międzynarodowych jednostek specjalizacyjnych w ramach Havas Media Group. Wcześniej Performance Marketing Director w Starcom MediaVest Group (Publicis Group).  Autor artykułów i komentarzy branżowych oraz prelegent wydarzeń.  Od 2012 roku wykłada w Colegium Civitas ucząc przyszłych planerów budowania strategii nowych mediów. 

Adam Piątek, Senior Web Analyst, DBI Poland, Havas Media Group, DIMAQ Professional

Adam jest specjalistą Web Analytics z 8 letnim doświadczeniem. Zajmował się implementacją analityki w serwisach transakcyjnych branży fintech oraz w dużych serwisach e-commerce. Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu i konfiguracji różnych narzędzi analitycznych - takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Adobe Analytics, Gemius Prism oraz wielu innych. Jego wiedza praktyczna obejmuje również optymalizację kampanii marketingowych, zgadnienia z zakresu user experience i optymalizację konwersji (nie tylko e –commerce)  poprzez testy A/B w modelu Data Driven Decision.

Bartek Brzoskowski, Senior Strategy Planner, Kamikaze

Z branżą digital związany od ponad 8 lat - od początku odpowiedzialny za planowanie i realizację działań digital dla największych marek. Realizował projekty m.in. dla Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Plus, Reebok, SEAT, Bosch, Frugo, Eurosport, Costa by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla i Wasa.
Budował i prowadził zespoły obsługujące klientów w Social Media, w roli Account Directora odpowiadał za relację z kluczowymi klientami, a dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w planowaniu działań 360

Michał Chudyszewicz

 

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej- kierunek „Marketing”. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami Key account managera oraz zarządzania działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu. Wykładowca z zakresu Search Engine Reputaion Management oraz pozycjonowania na poznańskiej uczelni wyższej Collegium Da Vinci. W karierze pełnił również obowiązki kierownika działu reklamy w agencji Skivak CP, KAM w Decora S.A. oraz  KOMSA Polska.