Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
25-29 września 2017r.
IAB Polska
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Prelegenci

Marzena Kamińska
Managing Partner, Up&More
Koordynuje pracę działu handlowego, odpowiada za kontakt z Klientami oraz wsparcie sprzedaży. Z branżą internetową związana jest od 2003 roku. W niezależnej agencji OneDot koordynowała pracę zespołu produkcyjnego i zajmowała się project managementem prowadząc działania z zakresu identyfikacji wizualnej, marketingu online, aplikacji mobilnych, social mediów i e-commerce. Pracowała także w Telewizji Puls na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży oraz w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej jako Starszy Doradca Klienta.

Małgorzata Szulc
Senior SEM/SEO Specialist, Up&More
Odpowiada za planowanie i prowadzenia kampanii SEM i paid social. Realizowała działania marketingowe m.in. dla: Orange, nju mobile, Microsoft, Intel, Ferrero, Fox Channels, Johnson&Johnson, Marvipol, Nexity, Ronson, Profbud, SkyCash czy iTaxi. Była odpowiedzialna za kreowanie, implementację i optymalizację kampanii AdWords, planowanie i koordynację działań SEO, raportowanie i analizy skuteczności kampanii: Google Analytics, AdGooroo, a także przygotowywanie strategii długookresowych działań w Internecie dla Klientów firmy. Z branżą internetową związana jest od 2009 roku, a swoje doświadczenie zdobywała m.in. w takich firmach jak: ARBO Interactive/NewMedia Labs, Outrider czy iProspect.

Natalia Kijko
Social Media Manager, They.pl
Od 7 lat zajmuje się budowaniem wizerunku marek w Social Media. Aktualnie tworzy i wdraża strategię głównie dla branż wnętrzarskich i RTV. W swoich działaniach łączy kilka kanałów tj. Instagram, Twitter, Facebook i Google+. Wydobywa potencjał sprzedażowy i wizerunkowy wszędzie tam, gdzie znajduje się grupa docelowa marki. 

Adrianna Kubik-Przybył
Content Marketing Director, Contented by They.pl
Kieruje zespołem Contented, marki content marketingowej wydzielonej z agencji They.pl. Prowadzi projekty digital dla marek takich jak: Black Red White, AccorHotels, Tubądzin, Dekoria.pl. Od ponad pięciu lat zajmuje się komunikacją marketingową. Zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG, a także firm farmaceutycznych.

Jacek Tkaczuk

CTO, Hitspot Media, marka Bluerank

CTO w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. 12 lat przekrojowego doświadczenia w digitalu począwszy od web developmentu przez SEO, programmatic, skończywszy na analizie i wykorzystaniu danych online. Obecnie koordynuje działania i rozwój produktów w Hitspot Media w zakresie 1st i 2nd party DMP, personalizacji w displayu i on-site.

Jarek Gęsicki

Lider Zespołu Design Thinking, IBM Interactive Experience Polska i kraje bałtyckie
 

Adam Piątek
Senior Web Analyst, Havas Media Poland/Ecselis, DIMAQ Professional
Adam jest specjalistą Web Analytics z ponad 6 letnim doświadczeniem. Jego wiedza praktyczna obejmuje web traffic optimization pod lead generation, user experience, e-commerce conversion rate through metodą Data Driven Decision i testy A/B.  Adam ma również doświadczenie we wdrażaniu i konfiguracji różnych narzędzi do raportowania - takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Adobe Analytics, Gemius Prism oraz wielu innych.

Wiola Łada-Szewczenko
Head of Ecselis, Havas Media Poland/Ecselis, DIMAQ Professional
W maju 2016 roku Wiola objęła stanowisko Head of Ecselis, brandu HMG zajmującego się performance marketingiem, rozumianym jako zakup  mediów digital z wykorzystaniem całego spectrum dostępnych technologii i analityki. Jest to manager z 12 letnim doświadczeniem we wszystkich obszarach mediów digital (display, search, afliacja, lead generation, performance, payed social, mobile, creatives, RTB, non-standard) oraz szerokim doświadczeniem w zakresie strategii i kreacji. Od 2012 roku jest wykładowcą w Colegium Civitas, ucząc przyszłych planerów budowania strategii mediowych. 

Szymon Szmigiel 

Head of Commercial Sales, TogetherData
Od wielu lat związany z rynkiem reklamy online. Od 2004 do 2011 roku pracował w spółce Wirtualna Polska SA, gdzie pełnił m.in. funkcję szefa działu sprzedaży i odpowiadał za strategię i rozwój oferty multimedialnej sieci AdTotal. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Rozwoju Biznesu w Evolution Media Net – Międzynarodowej Sieci Reklamy Internetowej. W latach 2008-2011 pełnił funkcję członka Zarządu IAB Polska.

Był związany z firmą Netsprint S.A., jako Head of Agency Sales, gdzie m. in. rozwijał dział sprzedaży agencyjnej. Odpowiadał za kompleksowe zarządzanie działem, m.in.: sprzedaż i obsługę klientów agencyjnych. 
Współtworzył i był odpowiedzialny za przygotowanie strategii mediowych obejmujące Content Marketing, e-Commerce i Performance Marketing.

Paweł Mazurek
Head of Business DevelopmentTogether Data  
Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Studiów podyplomowych Marketing Internetowy SGH. Wykładowca i opiekun merytoryczny specjalności Marketing Interaktywny na Uczelni Łazarskiego w Warszawie – wyszkolił studentów, pracujących obecnie w wielu spółkach sektora.Od kilkunastu lat zajmuje się wspieraniem Polskich spółek w ekspansji zagranicznej – od ośmiu lat specjalizuje się w branży marketingu internetowego, big-data i e-commerce. Może pochwalić się doświadczeniem zdobywanym podczas pracy na rzecz polskich spółek w regionie EMEA. Jego praktyczne i akademickie doświadczenie pozwala oceniać potencjał organizacji do rozwoju międzynarodowego, typować Polskie innowacyjne produkty do ekspansji na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w budowaniu produktów i struktur sprzedażowych organizacji do skutecznej ekspansji międzynarodowej zarówno w startupach jak i dojrzałych organizacjach.

Bartosz Wieczorek
Head of Strategy & Business Development, TogetherData 
pierwszego Data Science House w Polsce - lidera w dziedzinie wzbogacania i monetyzacji danych, pioniera działań z obszaru data driven marketing. Ekspert z 15 - letnim doświadczeniem w komunikacji interaktywnej i marketingu. Doradzał w zakresie strategii produktów reklamowych portalom i dużym grupom wydawniczym. Był założycielem i przez wiele lat prezesem zarządu sieci reklamowej Ad-Vice. Zaangażowany w aktywizację i rozwój data driven marketing w Polsce oraz edukowanie na temat dobrych praktyk rynkowych.

Anna Wąsiewicz 
Sales Manager, TogetherData 
Od 16 lat wspiera firmy w rozwoju biznesu i podnoszenia efektywności finansowej. Partner i doradca zarządów i dyrektorów finansowych globalnych organizacji, największych spółek w Polsce. Na pokładzie TogetherData rozwija dział sprzedaży produktów wykorzystujących metody Sztucznej Inteligencji do monetyzacji danych.

Kamila Kownacka
Chief Digital Officer, OMD, 
DIMAQ Trener
Z grupą domów mediowych OMD jest związana od 2005 roku. Prowadzony przez nią zespół specjalistów realizuje kampanie on line dla największych reklamodawców w branży, m.in. dla: Beiersdorf, Renault, Nissan, McDonald’s. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie. Potwierdzeniem jej talentu mediowca są liczne nagrody branżowe w tym trzy srebrne i brązowa statuetka Effie oraz dwa srebrne oraz brązowy lew w Cannes.

Anna Elwart
Head of Performance Digital Resolution, 
DIMAQ Professional
Do obowiązków Anny Elwart należy rozwój oferty digitalowej oraz prowadzenie zespołu performance realizującego kampanie klientów Digital Resolution oraz całej Grupy OMD (OMD Optimum Media, OMD Macroscope, PHD, Easymedia).  Bogate doświadczenie zdobyła pracując m.in. dla takich Klientów jak Żabka, Fedex, RWE, Aryton, Limango, Nexterio, Nivea, Renault. Anna jest bardzo cenionym przez Klientów za profesjonalizm, rzeczowość oraz indywidualne podejście do prowadzonych projektów managerem. Wcześniej Anna pracowała  w agencji Cube Group i sieci reklamowej Glossy Media (Agora).

Piotr Stanoch 
Digital Integration Director Digital Resolution, Grupa OMD, DIMAQ Professional
Doradza w doborze strategii i optymalnych rozwiązań klientom agencji z całej grupy OMD. Piotr zajmuje się również popularyzacją narzędzi oraz innowacyjnych rozwiązań szczególnie pod kątem potrzeb Klientów performance. Bogate doświadczenie zdobywał w pracy dla marek z różnych kategorii. Pracował m.in. dla takich Klientów jak Heinz, Warner Bros, Renault, Lotte Wedel, Grupa IPF, mBank, Aviva, Infiniti czy Top Secret (Grupa Redan).

Roman Grygierek
Prezes Zarządu, INIS 
W Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Prelegent podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Marta Sułkiewicz
Business Development Director / Advertisers EMEAGemius
Ekspert marketingu online z ponad dwunastoletnim doświadczeniem w branży. Doświadczenie zdobywała rozwijając się jako manager oraz analityk biznesowy, realizując liczne projekty marketingowe oraz prowadząc dział reklamowy w domu mediowym. W Gemiusie od 2015 roku, jako Business Development Manager rozwijała produkt gemiusAdReal – rewolucyjne rozwiązanie pozwalające na monitorowanie strategii reklamowej konkurencji w świecie online. Posiada bogate doświadczenie jako prelegentka na takich konferencjach branżowych, jak: Digital Beyond Borders, Forum IAB, Mobilne i Digitalowe Strategie biznesu, Internet Week, Multiscreen Day.

Arkadiusz Miegoń

Country Manager, Mexad Poland
Pasjonat nowych technologii, od ponad 10 lat w branży mediowej. Autor publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej, która umożliwia egzekucję mediów w modelu zautomatyzowanym. Weekendy, tak dla odmiany, spędza jako wykładowca z dziedziny planowania mediów w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego. Wielokrotny prelegent wielu uznanych konferencji. Podczas IAB 2017  mówił o kreatywnym wykorzystaniu technologii w celu poprawy jakości działań online. 

Agata Zimka-Semeniuk

Head of Agency Sales, Mexad Poland
Absolwentka WWSH im. Bolesława Prusa. Pełniła obowiązki managera m.in. w tak uznanych agencjach jak Isobar czy Value Media. Karierę w branży Digital zaczęła w 2004 roku w sieci Adnet należącej do grupy CRMedia. Dziś związana jest z Mexadem będącym liderem programmatic agency w Polsce, jako Head of Agency Sales. Agata pracowała dla największych marek, na różnych płaszczyznach, od fragmentarycznej obsługi kampanii, przez prowadzenie działań performance po kompleksowe strategie obecności marki w mediach On-line. W portfolio jej klientów są takie marki jak Millennium Bank, Auchan Polska, Lucas Bank, Unilever i wiele innych. Prelegentka  IAB Forum IAB 2017. Prywatnie pasjonatka fotografii oraz miłośniczka branży beauty.

Przemysław Pipiora
Landing Pages Product Manager, GetResponse
Odpowiada za rozwój produktu wykorzystywanego przez ponad 350.000 klientów na całym świecie. Marketer z ponad 10-letnim doświadczeniem w planowaniu, prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii online. Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics.

Michał Leszczyński
Content Marketing Manager, GetResponse
Współtworzy i zarządza treściami edukacyjnymi, których celem jest sprawie, że online marketing jest rzeczywiście prosty - i to nie tylko dla zaawansowanych użytkowników. Absolwent studiów magisterskich na kierunku Strategiczny Marketing i Konsulting na Uniwersytecie w Birmingham. Prelegent na wielu polskich i zagranicznych konferencjach.

dr Jan Zając,
Prezes Sotrendera oraz adiunkt na Wydziale Psychologii UW
Psycholog, ekonomista, doświadczony konsultant i badacz. Mówi 6 językami, zjeździł rowerem 17 krajów. 

Jakub Wyglądała
Client Service Team Leader, Sotrender
Absolwent PR i Marketingu Medialnego na Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad 5 lat związany z branżą reklamową. Koszykarz amator, prywatnie fannowych technologii i popkultury.

Mateusz Gordon

Head of Omnichannel Strategy, Deloitte Digital

Ponad 12 lat doświadczenia w marketingu tradycyjnym, cyfrowym oraz w sprzedaży w takich firmach jak Unilever, Philips, L'Oreal, mLife i Gemius. Do kluczowych kompetencji należą sprzedaż i marketing wielokanałowy, personalizacja i automatyzacja komunikacji, budowanie efektywności i analiza konsumencka. Ukończył studia Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, stypendysta na Fridrich Alexander Universitaet Erlangen-Nuernberg w Norymberdze.

Dariusz Szpak
CEO/Creative Director w OX Media
Twórca narzędzia do zarządzania reputacją w internecie OX Reputation łączącego potencjał social media, SEO i e-PR. Ekspert i autor serii publikacji dla: magazynu "Marketing w Praktyce", "Brief", "Interaktywnie", „NowyMarketing”, "Mediarun" czy „Wirtualne Media”. Wykładał m. in na takich konferencjach, jak Social Media Convent, SEMcamp czy Silesia SEM. Gość programu "Biznes w Sieci" stacji TVN24. Realizował duże projekty z zakresu digital/social media dla takich marek jak Sony, Porsche, Bols, eurobank, Oknoplast czy Volkswagen.

Damian Tokarczyk
Co-owner i Szef Działu WWW, OX Media
Ponad 8-letnie doświadczenie w digital. Autor innowacyjnych strategii oraz rozwiązań z wykorzystaniem kanałów social media oraz urządzeń mobilnych dla klientów takich jak: Volkswagen, eurobank, Sony, Nivea, Rigps czy Diagnostyka. Doradca klienta w zakresie efektywnego zarządzania obecnością marki w sieci oraz specjalista w zastosowaniu narzędzi analitycznych pozwalających podejmować optymalne decyzje biznesowe. Ekspert i autor publikacji w Marketingu w Praktyce oraz mediach branżowych.

Maja Sokół
Content Strategy Planner, Kamikaze
Odpowiada za tworzenie strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji. Fanka dobrego contentu.  Budowała plany contentowe m.in. w projektach L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Matrix,  Super-Pharm, Eurobank. W swoich projektach wielokrotnie pracowała z influencerami - od researchu, przez selekcję, briefowanie influencera, scenariusze i harmonogramy contentowe, aż po nadzór nad realizacją działań i analizę ich efektywności.

Zofia Mozga
Account Manager, Kamikaze
Kieruje zespołem accounckim obsługującym L’Oréal Polska. Prowadziła projekty digital dla takich marek jak L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa, McCormick, Eurobank, Humana. W prowadzonych projektach wielokrotnie pracowała z influencerami. Miała okazję uczestniczyć w procesie selekcji, negocjować zakres i stawki, organizować sesje foto/video etc. Organizowała również indywidualizowane wysyłki produktowe, z doskonałymi rezultatami.

Michał Chudyszewicz

 

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej- kierunek „Marketing”. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami Key account managera oraz zarządzania działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu. Wykładowca z zakresu Search Engine Reputaion Management oraz pozycjonowania na poznańskiej uczelni wyższej Collegium Da Vinci. W karierze pełnił również obowiązki kierownika działu reklamy w agencji Skivak CP, KAM w Decora S.A. oraz  KOMSA Polska.